Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

2η Επιστολή μίας Απόστρατης ΕΜΘ, μητέρας 3 παιδιών προς τον ΥΠΕΘΑ

Λαβαμε την παρακατω επιστολη και την δημοσιευουμε αυτουσια.Ελπιζουμε να δοθει επιτελους λυση στα δικαια αιτηματα των ΕΜΘ.
 
Είμαι τρίτεκνη ΕΜΘ που αποστρατεύτηκα το 2010.
Την παρακάτω επιστολή ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΥΠΕΘΑ.
Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ των 3 Υπουργών που τοποθετηθήκαν στο ΥΕΘΑ όλο αυτό το διάστημα ήταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.  
Σας παρακαλώ εάν μπορείτε να τη δημοσιεύσετε.
 
ΠΡΟΣ:   Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΘΕΜΑ:  Χορήγηση ΕΦΑΠΑΞ βοηθήματος σε αποχωρούντες ΕΜΘ στην 20ετία.
 
Κύριε Υπουργέ,
Είμαι μία μητέρα 3 παιδιών που η πατρίδα και η υπηρεσία με τίμησε και μου έδωσε το δικαίωμα να εξέλθω εκ των Ενόπλων Δυνάμεων στα 20 χρόνια υπηρεσίας, .....να υπηρετώ πλέον και αποκλειστικά μόνο την οικογένειά μου.
Εντάχθηκα στις ΕΔ το 1990 ως Οπλίτης Πενταετούς Υποχρέωσης και στη συνέχεια με την πάροδο της πενταετίας αξιολογήθηκα και επιλέχθηκα από την Υπηρεσία ικανή να παραμείνω σ΄αυτήν ως Εθελοντής Μακράς Θητείας (ΕΜΘ).
            Δυστυχώς για το θεσμό μας (ΕΜΘ), παρότι υφίσταται περίπου από το 1980, δεν υπήρξε ορθή και δίκαιη πρόβλεψη από το νομοθέτη.               
Μας στερεί πολλές φορές δικαιώματα και προνόμια που έχουν οι λοιποί Υπαξιωματικοί (παραγωγικών σχολών ή όχι) όπως μεταθέσεις στο εξωτερικό, εκπαιδεύσεις σε σχολεία, μετατάξεις, βαθμολογική εξομοίωση με τους λοιπούς υπαξιωματικούς μη παραγωγικής σχολής.  Ένα μόνο από τα χρόνια δίκαια αίτηματά μας, η μονιμοποίησή μας, εξασφαλίστηκε πρόσφατα(!) μετά από τόσα χρόνια......
        Και καταλήγω στο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ: τη χορήγηση εφάπαξ βοηθήματος που δικαιούνται και λαμβάνουν όλοι οι συνάδελφοί μου που αποχωρούν για κάποιους λόγους στα 20 χρόνια υπηρεσίας (όπως τρίτεκνες μητέρες, Καταδρομείς, Βατραχάνθρωποι) ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΜΘ!



 
Σας ερωτώ λοιπόν κ. Υπουργέ;
-           Γιατί οι ΕΜΘ και των 3 Κλάδων στερούνται το δικαίωμα λήψης εφάπαξ πριν τα 25έτη υπηρεσίας (με νόμο που ψηφίστηκε αιφνίδια το 2002) ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 20 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ;
-           Γιατί από τον πρώτο κιόλας μήνα ένταξης μου στις ΕΔ (παρότι αρχικά ήμουν πενταετής και ασφαλισμένος στο ΙΚΑ)  κατέβαλα προς τούτο τις σχετικές εισφορές στο ταμείο ΕΛΟΑΣ (Ειδικό Λογαριασμό Αλληλοβοήθειας Στρατού);
-           Πως μπορεί η Υπηρεσία και η Πολιτεία να ισχυρίζεται ότι δεν παραβιάζει τις αρχές της ίσης μεταχείρισης όταν οι ΕΜΘ είναι το ίδιο συνεπείς με τους λοιπούς συναδέλφους στην καταβολή κρατήσεων, αλλά οι πρώτοι αντιμετωπίζονται διαφορετικά;
-           Γιατί κ. Υπουργέ η ΥΠΗΡΕΣΙΑ «παράβλεπε» αυτόν το Νόμο που ψηφίστηκε από το 2002 και πραγματοποίησε χορήγηση ΕΦΑΠΑΞ «παράνομα» σε 75 περίπου ΕΜΘ εώς το 2010, χωρίς να προβεί σε κάποια περεταίρω ενέργεια να διορθώσει με Νομοθετική Ρύθμιση αυτή την αδικία;
-         Γιατί εδώ και  3 χρόνια ταλαιπωρούνται  περίπου 120 ΕΜΘ τους οποίους περιγελούν υποσχόμενοι πως το εφάπαξ θα τους δοθεί, ενώ το μόνο που επιδιώκουν είναι να αναβάλουν επ΄αόριστο την καταβολή του; Με ποιό δικαίωμα τους διαχωρίζουν από το υπόλοιπο στράτευμα;
-           ΓΙΑΤΙ κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ «ΘΑΜΕΝΟ» ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΓΔΟΣΥ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ (ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ!!!) ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ??????
           
Τελειώνοντας κ. Υπουργέ, δεν αντιλαμβάνομαι, για ακόμη μία φορά, γιατί όλοι φέρονται ανοίκεια και εκδικητικά στους ΕΜΘ. Παρότι ενταχθήκαμε στις ΕΔ με άλλη νομοθεσία καλύπτουμε εξολοκλήρου τις ίδιες θέσεις και  προσφέρουμε το ίδιο με τους υπόλοιπους Υπαξιωματικούς.
Με όση αξιοπρέπεια μου έχει απομείνει επιτρέψτε μου να μείνω στην ανωνυμία μου, αλλά να σας καταθέσω την ντροπή και την πικρία που νιώθω εγώ και μαζί μου όλοι οι ΕΜΘ, ζητώντας από εσάς κάτι που ακράδαντα δικαιούμαστε. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που διαθέσατε.
Ελπίζω εσείς να έχετε ευαισθησία και αίσθημα δικαιοσύνης και να εξετάσετε αναλόγως το αίτημά μου.
                                                           
Μία Απόστρατη, Μητέρα 3 παιδιών.
  
http://greekarmyalert.blogspot.gr/2012/10/2-3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Watch live streaming video from kerberostv at livestream.com

ShareThis